Monday, April 15, 2013

Banorja seksi e ‘BB6′: Jam myslimane dhe e lexoj Kur’anin

Rikja i mahnitë të gjithë
 Banorja e re dhe superseksi e cila u futë në ‘BB’ javën e kaluar duket se është shumë komunikuse dhe një muslimane.
Ndërsa djemtë ishin duke folur në BigBrother, afrohet Rikja dhe Eldora, të cilat iu bashkangjitën bisedës, ku Rikja i pyet se për cfarë po bisedonin.
Pas dyshimeve që banorët e shtëpisë kishin ndaj saj, kinse ajo ka probleme me të folurën shqipe, pas një kohe të gjatë së jetuarit në Itali, ajo ua ndrroi përshtypjen me sa duket.
Ndërkohë Rikja fillon të shtjellohet një temë lidhur me fenë, ku banorja më e re e BigBrotherit, tregon se i përketë religjionit mysliman dhe se librin e shenjtë Kur’anin e merr pas vetës gjithëmonë, duke e lexuar herë pas here.
“Une nuk i lutem Zotit vetëm kur kam nevojë.”
Ajo komplimentohet nga banorët qe ishin të përfshirë në bisedë, dhe më tutje vazhdon diskutimi, duke treguar e komentuar histori nga Kur’ani.


0 comments:

Post a Comment