Tuesday, June 11, 2013

Së shpejti do ta keni videon time seksuale

Bar Rafaeli

Derisa emra të famshëm dhe më pak të famshëm xhirojnë momentet e tyre më intime, të cilët më pas disi përfundojnë në publik, modelja e bukur dhe shumë e njohur, Bar Refaeli e ka dëshiruar një gjë të tillë! Kjo bukuroshe ka folur për një kasetë seksuale, por për të gjithë ata që kanë shpresuar se ajo e ka një të tillë, mund të dëshpërohen, sepse ende nuk e ka realizuar.
“Jam e fascinuar me trupin e njeriut. Posaçërisht kur bëhet fjalë për dy trupa në momente intime. Do ta gjej një mashkull dhe do ta bëj një film të tillë. Mendoj në seksin”, ka deklaruar Refaeli.
Ajo shtoi se ende nuk ka ardhur momenti i duhur për këtë, por së shpejti do të vjen. “Nuk do ta bëjë së fundi pasi që ende nuk është momenti i duhur”, tha ajo dhe shtoi se për këtë do ta zgjedh tipin e mashkullit që i pëlqen më së shumti.

-->

0 comments:

Post a Comment