Friday, March 29, 2013

Jeta Faqolli: Jam singell dhe e lumtur, por mungon seksi i rregullt…

Kengetarja Jeta Faqolli eshte singell, e lumtur dhe pa pendesa. Ose pothuajse pa pendesa. Sepse jeta ne cift nuk i ofron ndonje gje te jashtezakonshme, pervec faktit qe kur je ne nje lidhje ke nje jete te rregullt seksuale.
Hera e fundit kur te ka pelqyer nje mashkull?
- Hera e fundit? Para disa muajsh.
Hera e pare kur te ka pelqyer nje mashkull?
- Pelqimi i pare ndaj nje mashkulli me ka ndodhur kur kam qene 13 vjec.
Kur ka ndodhur puthja e pare?
- Puthjen e pare e kam dhene ne moshen 18-vjecare.
Kur je puthur per here te fundit?
- Nuk ka shume kohe. Para disa ditesh.
Fizikisht cfare pelqeni menjehere te nje mashkull?
- Une jam si meshkujt, pelqej te pasmet (qesh).

Po nga personaliteti, cila eshte karakteristika kryesore qe vlereson te nje mashkull?
- Me pelqejne njerezit qe jane te vertete dhe vecanerisht meshkujt mendjehapur.
Cfare meshkujsh nuk duron dot?
- Nuk i duroj dot meshkujt qe flasin shume dhe lavderohen.
Kur je ndiere me mire, e lidhur apo singell?
- Te jem e sinqerte, me mire ndihem kur jam singell.
Cilat jane avantazhet e te qenit singell?
- Je e pavarur dhe nuk i jep llogari askujt.
Po disavantazhet?
- Nuk ke nje jete te rregullt seksuale.
Singell dhe e lumtur?
- Po, jam singell dhe e lumtur.
Cilat jane me te realizuara ne karriere, femrat singell apo te lidhura?
- Kjo gje eshte individuale. Personalisht arrij te menaxhoj me mire karrieren kur jam singell.
Cfare i mungon jetes pre beqareje?
- Personalisht me mungon nje shtepi e imja.
Po jetes prej nje vajze “in a relationship”?
- Kur je ne lidhje te mungon shume pavaresia e plote.
Eshte me e veshtire te jesh singell apo e lidhur?
- Eshte me e veshtire te jesh singell. Duhet te perballesh me veshtiresite e jetes e vetme.
Paragjykohen me shume femrat e lidhura apo ato singell?
- Paragjykohen me shume femrat singell. Femrat e lidhura u shpetojne disa paragjykimeve.
Cili eshte sekreti i nje jete te lumtur dhe singell?
- Te jesh e vendosur ne ate qe ben dhe ta besh gjithmone me pasion.
Ndonje pendese?
-Deri sot, asnje.

-->

0 comments:

Post a Comment