Sunday, May 26, 2013

Femrat me tatuazhe konsiderohen të "lehta" nga meshkujt

Tatuazhi ka një konceptim jo fort të mirë nëse shihet në trupin e një femre. Të paktën në syt e meshkujve, përçon një mesazh ndoshta të drejtëprdrejtë për të formësuar një opinion për një femër të caktuar.

Probabiliteti është që ata e kanë më të lehtë t,u afrohen femrave me tatuazh se sa femrave që nuk e kanë një të tillë. Për të rinjtë femrat me tatuazhe cilësohen si tërheqëse dhe më të lirshme.

Ekipi francez nga Université de Bretagne-Sud ka anketuar të rinjtë në plazhet Brittany dhe ka rezultuar se femrat tërheqëse kishin tatuazhet, ndërsa bënin banjo dielli 50% të kohës. Nëse ju jeni një femër me një tatuazh ju jeni më shumë gjasa për të fjetur me burrat në datën e parë të njohjes, pohon një profesor francez. Ju shiheni edhe si më tërheqëse dhe më të arritshme.

Jo rrallëherë femrat me tatuazhe paragjykohen duke u etiketuar si femra imorale, jo feministe, të ashpra, jo me vlerë.

Për disa femra të tjera një tatuazh është një mënyrë e mirë për t`u kapur pas kujtimeve të së shkuarës, ose për të treguar dashurinë dhe mbështetjen për njerëzit e afërt dhe të dashur.

0 comments:

Post a Comment