Tuesday, April 9, 2013

Miliarderi kërkon nuse në gazetë

Paraja nuk është gjithçka. Sado i pasur të jesh vjen një moment që ndjen mungesën e diçkaje që nuk mund të blihet me para. Një gjë e tillë i ka ndodhur milionerit nga India Dinshah Vimadalal. Mund të mos e besoni, por ai ka publikuargazeta një njoftim me anën e të cilit kërkonte ‘nuse’.


69-vjeçari nga India ka paguar 18 mijë euro për të publikuar një njoftimgazeta ku kërkonte një grua me të cilën do të martohet. Ai thotë se gruaja e tij e ardhshme duhet të jetë më pak se 40 vjeçe dhe të mos ketë fëmijë.

“Unë kam më shumë se 40 vjet, por unë jam i ri në zemër dhe një burrë shumë aktiv. Ju duhet të dini anglisht, të keni shkollën fillore”, thuhet në publikim e rrallë të milionerit hindus të titulluar: “Ai është një djalë i ndritshëm, a do të doni të martoheni me të”.

Vimadalal ka një vilë në Meksikë, një aeroplan privat, vetura dhe jahte luksoze. Ai ka deklaruar se deri në këto momente i janë paraqitur më shumë se 20 gra që plotësonin kriteret e tij dhe ishin të gatshme për t’u martuar me të. -->

0 comments:

Post a Comment