Tuesday, April 9, 2013

Dafina Zeqiri kritikohet ashpër nga fansat

Kritika të shumta ka pasur së fundmi për Dafina Zeqirin sa i përket stilit të veshjes. Kritika ka pasur edhe për figurën e saj duke e kritikuar se është dobësuar më shumë se duhet, dhe se tani fiziku i saj i bukur dhe femëror është shëndruar në një trup shumë të thjesht i cili ngjason më tepër me atë të mashkullit.
Ajo tashmë ka zgjedhur një stil tjetër, këtë e vërtetoi edhe kënga e saj e fundit “Veç ti” këngë kjo që mund të themi se ishte një dështim i vogël i Dafinës sepse nuk u pelqye nga publiku, edhe atë për tre arsye, * ndryshimi drastik në dukjen e saj, *kënga reggae që nuk i shkon aq shumë asaj, dhe klipi i cili nuk ngjasonte aspak me ato klipet profesionale të cilat jemi mësuar ti shohim nga ajo.
Nësë lexoni portalet e ndryshme do shihni shumë komente negative të cilët shkruajnë se ajo ka qenë shumë e mirë në fillimet e saja, shumë e bukur në klipin “Amazing Girl”, “Supernova” dhe “Dangerously in love” ku dhe shenoi sukseset me të mëdha në karierën e saj, ne vërtet nuk e kuptojmë dot cili është qëllimi i Dafinës, të humb fansat e saj apo thjesht i pëlqen të bëjë ndryshime aq ekstreme.Si duket këto kritika të shumta i kanë bërë përshtypje edhe Dafinës e cila ka publikuar një fotografi të saj në palestër ku shfaq trupin e saj të ushtruar Përveç trupit, këngëtarja ka publikuar edhe një mesazh qe duket tu jetë adresuar gjithë atyre që po “merren me të” kohëve të fundit.
“Kush je ti të gjykosh jetën që unë e bëjë. Unë nuk jam perfekt dhe as që dua të jem, citon alsat-m. Para se të fillosh të drejtonsh gishtin, sigurohuni se duart tua janë të pastra” , ka cituara ajo legjendën Bob Marley. Ngelet të shohim deri ku do arrije Dafina me idetë e saja paksa të veqanta apo ekstreme të themi më mirë. Per tu vërtetuar për këto ndryshime shihni foto në galerinë anash! -->

0 comments:

Post a Comment